Kvalitetsgaranti

Om du mot formodan inte är nöjd!
Om du inte är nöjd med våra produkter är naturligtvis inte vi heller nöjda. Kontakta kundservice inom 14 dagar efter att du mottagit din order. Skicka tillbaka allt material till Optimalprint. Vi betalar vi tillbaka alla kostnader för produkten, exkluderat frakt- och orderhanteringskostnader
Nöjda kunder är avgörande för oss men vissa faktorer kan vi dessvärre inte styra över:
Vi tar inte ansvar för:
- Felaktigheter i designs eller tryckfiler som skapats av kunden.
- Felstavningar, meningsuppbyggnad eller grammatiska felaktigheter skapat av kunden.
- Bristfällig kvalitet eller upplösning på upplastade grafiska filer.
- Felaktiga val fattade av kunden under beställningen, ex kvantitet och produkt.
Gå alltid mycket noga igenom dina produkter och korrigera alla felaktigheter innan beställning.
Optimalprint erbjuder inte en fysisk godkänningsprodukt innan beställning slutförs. Fördelen är framförallt högre effektivitet som våra kunder får tillbaka genom lägre kostnader!